Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Skladem
  • Dotisk

Webcopywriting pro samouky

Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu

  • Skladem
  • Dotisk
Kdy knihy expedujeme?
215 Kč 329 Kč
i
-
+
Webcopywriting pro samouky e-kniha
Webcopywriting pro samouky e-kniha
  • PDF
  • ePUB
  • mobi (Kindle)
269 Kč

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět.

Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.

Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.

    Kapitoly:
  • Jak se zabydlet na internetu; příprava na to stát se copywriterem (ekonomická racionalita, webová analytika, jazyk, čas, norma)
  • Zákazník, produkt a vy. A vaše USP; obecná teorie USP a jak získat pro sebe informace, které vám pomohou definovat zákazníka a směřování vašeho úsilí
  • Elementy obsahové strategie; cíle SMART
  • Anatomie webového obsahu od titulku po patičku; webový copywriting (HTML hlavička, doména, favicon, logo, claim, slider, blog atd.)
  • Jak napsat přesvědčivý produktový text; srozumitelnost, cíle textu, struktura produktové stránky ala AIDA, headline, otvírák, boldování, mezinadpisy, klíčová slova, rytmus a mnoho dalšího.

O autorovi:
Pavel Šenkapoun je copywriter, kreativec a komunikační stratég. Specializuje se na špičkový copywriting a obsahový marketing pro klienty, kteří vyžadují vysokou kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit. Také se věnuje školením copywritingu na workshopech i ve firmách. Ve svém „mimo copy“ čase je folkovým zpěvákem a básníkem. V Zoner pressu mu vyšly dvě velmi úspěšné knihy – příručka Webcopywriting pro samouky a výbor z článků blogu Nejlepší copywriter To nejlepší z Nejlepšího copywritera.

Titul Webcopywriting pro samouky k dispozici i ve formě audioknihy (prostřednictvím prodejce progresguru.cz).

ZOBRAZIT  VÍCE MÉNĚ

Mohlo by se Vám líbit:

Kočičí filozofie
228 Kč259 Kč
Jak na sítě
Jak na sítě
Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
395 Kč439 Kč
Humor seriózně
Humor seriózně
Jennifer Aakerová, Naomi Bagdonasová
314 Kč349 Kč

Více o knize

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět.

Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.

Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.

    Kapitoly:
  • Jak se zabydlet na internetu; příprava na to stát se copywriterem (ekonomická racionalita, webová analytika, jazyk, čas, norma)
  • Zákazník, produkt a vy. A vaše USP; obecná teorie USP a jak získat pro sebe informace, které vám pomohou definovat zákazníka a směřování vašeho úsilí
  • Elementy obsahové strategie; cíle SMART
  • Anatomie webového obsahu od titulku po patičku; webový copywriting (HTML hlavička, doména, favicon, logo, claim, slider, blog atd.)
  • Jak napsat přesvědčivý produktový text; srozumitelnost, cíle textu, struktura produktové stránky ala AIDA, headline, otvírák, boldování, mezinadpisy, klíčová slova, rytmus a mnoho dalšího.

O autorovi:
Pavel Šenkapoun je copywriter, kreativec a komunikační stratég. Specializuje se na špičkový copywriting a obsahový marketing pro klienty, kteří vyžadují vysokou kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit. Také se věnuje školením copywritingu na workshopech i ve firmách. Ve svém „mimo copy“ čase je folkovým zpěvákem a básníkem. V Zoner pressu mu vyšly dvě velmi úspěšné knihy – příručka Webcopywriting pro samouky a výbor z článků blogu Nejlepší copywriter To nejlepší z Nejlepšího copywritera.

Titul Webcopywriting pro samouky k dispozici i ve formě audioknihy (prostřednictvím prodejce progresguru.cz).

Parametr Hodnota
Autor Pavel Šenkapoun
Překlad -
Rozměry 168 x 230 mm
Datum vydání 2015
Počet stran 208
Typ vazby měkká
Přílohy -
Barva barevná
ISBN tištěné knihy 978-80-7413-176-9
EAN 9788074131769
Katalogové číslo ZRK1424
Vydavatel Zoner Press

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Parametr Hodnota
Autor Pavel Šenkapoun
Překlad -
Rozměry 168 x 230 mm
Datum vydání 2015
Počet stran 208
Typ vazby měkká
Přílohy -
Barva barevná
ISBN tištěné knihy 978-80-7413-176-9
EAN 9788074131769
Katalogové číslo ZRK1424
Vydavatel Zoner Press

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Do košíku jste právě přidali

Přidejte zboží do košíku za 400 Kč a získáte dárek k objednávce zdarma!

Celkem 0 Kč
Přejít do košíku

Přihlášení uživatele

Powered by Issuu
Publish for Free

Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.

Souhlas s využitím souborů cookies

Na našem webu pracujeme se soubory cookies, které nám pomáhají zkvalitnit naše služby a personalizovat nabídky.

Soubory cookies si pamatují, co a jak ve svém prohlížeči na daném zařízení děláte. Díky tomu webová stránka funguje podle vás a je schopná se přizpůsobit vašim preferencím.

Blokování některých typů souborů může mít vliv na vaši uživatelskou zkušenost s naším webem, také nebudeme schopni poskytnout vám nabídku na základě vašich preferencí.

 

SLEVA 50 Kč

 

Přihlaste se k našemu newsletteru a sleva na první nákup je Vaše.

 

Vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí.
Zásady zpracování osobních údajů

 
 

JEŠTĚ POSLEDNÍ KROK

Zadanou e-mailovou adresu ještě prosím potvrďte ve Vaší schránce.

 

SLEVA 50 Kč

 

Přihlaste se k našemu newsletteru a sleva na první nákup je Vaše.

 

Vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí.
Zásady zpracování osobních údajů

 
 

JEŠTĚ POSLEDNÍ KROK

Zadanou e-mailovou adresu ještě prosím potvrďte ve Vaší schránce.