Dne 25. 3. 2025 nebude z technických důvodů možný osobní odběr ani odeslání zboží. Děkujeme za pochopení.
  • Skladem
  • Produkt jiného vydavatele

Umění sociálních médií

  • Skladem
  • Produkt jiného vydavatele
Kdy knihy expedujeme?
206 Kč 229 Kč
i
-
+

Snažíte se uspět na sociálních sítích, ale stále s tím bojujete? Znáte dobře Facebook a Instagram, ale co další nástroje sociálních médií? Jestliže chcete být úspěšní na trhu, tak vám k tomu v dnešní době nejvíce pomohou právě sociální média. A k tomu, abyste na sítích opravdu „váleli“ vám pomůže kniha Umění sociálních médií.

Autoři Guy Kawasaki s Peg Fitzpatrickovou mají bohaté zkušenosti z firem Google, Apple, Audi či Motorola. Naučí vás jak vkládat příspěvky na sociální sítě, jak získat fanoušky pro vaši firmu či blog nebo jak socializovat akce. Zkrátka a jednoduše, jestliže chcete mít přehled o sociálních médiích a jejich možnostech a nechcete se hlásit do nějakých kurzů, tak tato kniha je pro vás to pravé ořechové.

Navíc je kniha napsaná velice lidsky, takže se nemusíte bát, že byste si každé druhé slovo hledali ve slovníku. Na nic už nečekejte a zjistěte, jak funguje Google+, Friends+Me, Hootsuite, Instatag a další.

ZOBRAZIT  VÍCE MÉNĚ

Více o knize

Snažíte se uspět na sociálních sítích, ale stále s tím bojujete? Znáte dobře Facebook a Instagram, ale co další nástroje sociálních médií? Jestliže chcete být úspěšní na trhu, tak vám k tomu v dnešní době nejvíce pomohou právě sociální média. A k tomu, abyste na sítích opravdu „váleli“ vám pomůže kniha Umění sociálních médií.

Autoři Guy Kawasaki s Peg Fitzpatrickovou mají bohaté zkušenosti z firem Google, Apple, Audi či Motorola. Naučí vás jak vkládat příspěvky na sociální sítě, jak získat fanoušky pro vaši firmu či blog nebo jak socializovat akce. Zkrátka a jednoduše, jestliže chcete mít přehled o sociálních médiích a jejich možnostech a nechcete se hlásit do nějakých kurzů, tak tato kniha je pro vás to pravé ořechové.

Navíc je kniha napsaná velice lidsky, takže se nemusíte bát, že byste si každé druhé slovo hledali ve slovníku. Na nic už nečekejte a zjistěte, jak funguje Google+, Friends+Me, Hootsuite, Instatag a další.

Parametr Hodnota
Autor Guy Kawasaki, Peg Fitzpatricková
Překlad Marek Čtrnáct
Rozměry 160 x 240 mm
Datum vydání 2017
Počet stran 160
Typ vazby brožovaná
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-87673-30-0
EAN 9788087673300
Katalogové číslo ZIP1701
Vydavatel Impossible, s.r.o.

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Parametr Hodnota
Autor Guy Kawasaki, Peg Fitzpatricková
Překlad Marek Čtrnáct
Rozměry 160 x 240 mm
Datum vydání 2017
Počet stran 160
Typ vazby brožovaná
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-87673-30-0
EAN 9788087673300
Katalogové číslo ZIP1701
Vydavatel Impossible, s.r.o.

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Do košíku jste právě přidali

Přidejte zboží do košíku za 400 Kč a získáte dárek k objednávce zdarma!

Celkem 0 Kč
Přejít do košíku

Přihlášení uživatele

Powered by Issuu
Publish for Free

 

SLEVA 50 Kč

 

Přihlaste se k našemu newsletteru a sleva na první nákup je Vaše.

 

Vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí.
Zásady zpracování osobních údajů

 
 

JEŠTĚ POSLEDNÍ KROK

Zadanou e-mailovou adresu ještě prosím potvrďte ve Vaší schránce.

 

SLEVA 50 Kč

 

Přihlaste se k našemu newsletteru a sleva na první nákup je Vaše.

 

Vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí.
Zásady zpracování osobních údajů

 
 

JEŠTĚ POSLEDNÍ KROK

Zadanou e-mailovou adresu ještě prosím potvrďte ve Vaší schránce.

Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.

Souhlas s využitím souborů cookies

Na našem webu pracujeme se soubory cookies, které nám pomáhají zkvalitnit naše služby a personalizovat nabídky.

Soubory cookies si pamatují, co a jak ve svém prohlížeči na daném zařízení děláte. Díky tomu webová stránka funguje podle vás a je schopná se přizpůsobit vašim preferencím.

Blokování některých typů souborů může mít vliv na vaši uživatelskou zkušenost s naším webem, také nebudeme schopni poskytnout vám nabídku na základě vašich preferencí.