- 30 %
- 30 %
Jak se nespálit podruhé, nová kniha Františka Hroníka, respektovaného odborníka, přináší ucelený přehled o tom, jak koncipovat a realizovat ve firmách výběrové řízení. Navazuje na dnes nedostupnou knihu Jak se nespálit při výběru zaměstnanců, která byla příznivě přijata odbornou veřejností, která ji pracovně nazývala „zeleným hroníkem“, protože od autora vycházely další publikace.
„Oranžový hroník“ je knihou, která je odbornou událostí a reflektuje hodnoty, které přináší agentura Motiv P. Těmito hodnotami jsou: prospěšnost, poctivost a profesionalita. K tomu zbývá dodat, že ke knize lze přidat ještě další „p“ a tím je praktičnost. Je určena pro studenty MBA, manažery, personalisty, studenty psychologie, andragogiky a personálního řízení.
František Hroník - Jak se nespálit po druhé představuje detailně propracovaný manuál postupů a zásad celého procesu výběru a přijímání zaměstnanců. Tato kniha se může na první pohled zdát jako náročné odborné čtení, avšak ve skutečnosti jde o zajímavý a přínosný zážitek. V dnešním jazyce informačních technologií by se to dala kniha definovat jako „user-friendly“, a to ať se rozhodnete ji číst od začátku do konce, nebo využít specifické vybrané části.
Každý si v ní najde svoje, student personalistiky, začínající HR manažer či zkušený HR konzultant či liniový manažer zabývající se výběrem lidí. Je to praktický návod s mnoha příklady a vysvětleními, jak věci dělat nebo proč některé nedělat. Teorie je podána v zajímavé formě, někdy i citacemi z literatury.
Jako zkušená HR konzultantka (a v minulosti HR manažerka) oceňuji principy, které pan doktor Hroník ve své knize vyjadřuje, a na které se často v praxi zapomíná; například to, že výběrové řízení je vždy oboustranné, že i kandidát si firmu vybírá. Dále jak je důležité poděkovat kandidátům, kvalitní péče o kandidáty v čase před nástupem do firmy i po nástupu – udržování lidského vztahu. Velmi důkladné a zajímavé je pojednání o škále testování, včetně psychologických testů, zásady práce s psychologickými testy s důrazem na profesionalitu a etiku. Pan doktor Hroník je ve svém přístupu maximálně objektivní, nesnaží se čtenáři zdůrazňovat vlastní preference.
Kniha pro mne byla příjemným a poučným vánočním čtením.
Barbora Rotterová,
FCIPDPartner – TOPSEARCH s.r.o.
V Praze, 2. ledna 2008
Jak se nespálit podruhé, nová kniha Františka Hroníka, respektovaného odborníka, přináší ucelený přehled o tom, jak koncipovat a realizovat ve firmách výběrové řízení. Navazuje na dnes nedostupnou knihu Jak se nespálit při výběru zaměstnanců, která byla příznivě přijata odbornou veřejností, která ji pracovně nazývala „zeleným hroníkem“, protože od autora vycházely další publikace.
„Oranžový hroník“ je knihou, která je odbornou událostí a reflektuje hodnoty, které přináší agentura Motiv P. Těmito hodnotami jsou: prospěšnost, poctivost a profesionalita. K tomu zbývá dodat, že ke knize lze přidat ještě další „p“ a tím je praktičnost. Je určena pro studenty MBA, manažery, personalisty, studenty psychologie, andragogiky a personálního řízení.
František Hroník - Jak se nespálit po druhé představuje detailně propracovaný manuál postupů a zásad celého procesu výběru a přijímání zaměstnanců. Tato kniha se může na první pohled zdát jako náročné odborné čtení, avšak ve skutečnosti jde o zajímavý a přínosný zážitek. V dnešním jazyce informačních technologií by se to dala kniha definovat jako „user-friendly“, a to ať se rozhodnete ji číst od začátku do konce, nebo využít specifické vybrané části.
Každý si v ní najde svoje, student personalistiky, začínající HR manažer či zkušený HR konzultant či liniový manažer zabývající se výběrem lidí. Je to praktický návod s mnoha příklady a vysvětleními, jak věci dělat nebo proč některé nedělat. Teorie je podána v zajímavé formě, někdy i citacemi z literatury.
Jako zkušená HR konzultantka (a v minulosti HR manažerka) oceňuji principy, které pan doktor Hroník ve své knize vyjadřuje, a na které se často v praxi zapomíná; například to, že výběrové řízení je vždy oboustranné, že i kandidát si firmu vybírá. Dále jak je důležité poděkovat kandidátům, kvalitní péče o kandidáty v čase před nástupem do firmy i po nástupu – udržování lidského vztahu. Velmi důkladné a zajímavé je pojednání o škále testování, včetně psychologických testů, zásady práce s psychologickými testy s důrazem na profesionalitu a etiku. Pan doktor Hroník je ve svém přístupu maximálně objektivní, nesnaží se čtenáři zdůrazňovat vlastní preference.
Kniha pro mne byla příjemným a poučným vánočním čtením.
Barbora Rotterová,
FCIPDPartner – TOPSEARCH s.r.o.
V Praze, 2. ledna 2008
Parametr | Hodnota |
Autor | František Hroník |
Překlad | - |
Rozměry | 175 × 220 mm |
Datum vydání | 2007 |
Počet stran | 376 |
Typ vazby | brožovaná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-25406-98-4 |
EAN | 9788025406984 |
Katalogové číslo | ZMO1401 |
Vydavatel | Motiv Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Parametr | Hodnota |
Autor | František Hroník |
Překlad | - |
Rozměry | 175 × 220 mm |
Datum vydání | 2007 |
Počet stran | 376 |
Typ vazby | brožovaná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-25406-98-4 |
EAN | 9788025406984 |
Katalogové číslo | ZMO1401 |
Vydavatel | Motiv Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Přidejte zboží do košíku za 400 Kč a získáte dárek k objednávce zdarma!
Nemáte ještě účet? Nová registrace
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Přihlaste se k našemu newsletteru a sleva na první nákup je Vaše.
Vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí.
Zásady zpracování osobních údajů
Přihlaste se k našemu newsletteru a sleva na první nákup je Vaše.
Vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí.
Zásady zpracování osobních údajů
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.
Na našem webu pracujeme se soubory cookies, které nám pomáhají zkvalitnit naše služby a personalizovat nabídky.
Soubory cookies si pamatují, co a jak ve svém prohlížeči na daném zařízení děláte. Díky tomu webová stránka funguje podle vás a je schopná se přizpůsobit vašim preferencím.
Blokování některých typů souborů může mít vliv na vaši uživatelskou zkušenost s naším webem, také nebudeme schopni poskytnout vám nabídku na základě vašich preferencí.