Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Skladem
  • Dotisk
  • Produkt jiného vydavatele

Jak na sítě

Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích

  • Skladem
  • Dotisk
  • Produkt jiného vydavatele
Kdy knihy expedujeme?
395 Kč 439 Kč
i
-
+

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.

Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího:

Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali.

O autorkách

Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media.

Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.

ZOBRAZIT  VÍCE MÉNĚ

Mohlo by se Vám líbit:

Prodávat je lidské
Prodávat je lidské
Daniel H. Pink
314 Kč349 Kč
Webcopywriting pro samouky
Webcopywriting pro samouky
Pavel Šenkapoun
215 Kč329 Kč
Milion sledujících
Milion sledujících
Brendan Kane
259 Kč369 Kč
Hacknutá čeština
Hacknutá čeština
Michal Škrabal, Martin Kavka
314 Kč349 Kč
Handmade byznys
Handmade byznys
Hana Konečná
404 Kč449 Kč

Více o knize

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.

Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího:

Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali.

O autorkách

Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media.

Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.

Parametr Hodnota
Autor Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
Překlad -
Rozměry 140 x 202 mm
Datum vydání 2019
Počet stran 328
Typ vazby Pevná bez přebalu
Přílohy -
Barva barevná
ISBN tištěné knihy 978-80-7555-084-2
EAN 9788075550842
Katalogové číslo ZME1191
Vydavatel Jan Melvil Publishing

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Parametr Hodnota
Autor Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
Překlad -
Rozměry 140 x 202 mm
Datum vydání 2019
Počet stran 328
Typ vazby Pevná bez přebalu
Přílohy -
Barva barevná
ISBN tištěné knihy 978-80-7555-084-2
EAN 9788075550842
Katalogové číslo ZME1191
Vydavatel Jan Melvil Publishing

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Do košíku jste právě přidali

Přidejte zboží do košíku za 400 Kč a získáte dárek k objednávce zdarma!

Celkem 0 Kč
Přejít do košíku

Přihlášení uživatele


 

SLEVA 50 Kč

 

Přihlaste se k našemu newsletteru a sleva na první nákup je Vaše.

 

Vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí.
Zásady zpracování osobních údajů

 
 

JEŠTĚ POSLEDNÍ KROK

Zadanou e-mailovou adresu ještě prosím potvrďte ve Vaší schránce.

 

SLEVA 50 Kč

 

Přihlaste se k našemu newsletteru a sleva na první nákup je Vaše.

 

Vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí.
Zásady zpracování osobních údajů

 
 

JEŠTĚ POSLEDNÍ KROK

Zadanou e-mailovou adresu ještě prosím potvrďte ve Vaší schránce.

Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.

Souhlas s využitím souborů cookies

Na našem webu pracujeme se soubory cookies, které nám pomáhají zkvalitnit naše služby a personalizovat nabídky.

Soubory cookies si pamatují, co a jak ve svém prohlížeči na daném zařízení děláte. Díky tomu webová stránka funguje podle vás a je schopná se přizpůsobit vašim preferencím.

Blokování některých typů souborů může mít vliv na vaši uživatelskou zkušenost s naším webem, také nebudeme schopni poskytnout vám nabídku na základě vašich preferencí.